dilluns, 14 de novembre del 2011

REUNIÓ DEL DEPARTAMENT D’ORIENTACIÓ

OBSERVACIÓ REUNIÓ DEL DEPARTAMENT D’ORIENTACIÓ
Fase 3
FASE D’OBSERVACIONS
Sessió :
Reunió de coordinació amb psicopedagoga i mestres de Pedagogia terapèutica i una servidora
Objectiu o finalitat
Comentar els temes tractats a la COCOPE
Avaluació continua dels alumnes de PT i d’Integra
qui hi participava
La psicopedagoga de l’IES les dues mestres de PT
com es va desenvolupar la sessió
En un ambient distés i animós  per millorar cada vegada més els temes plantejats. A nivell informatiu la psicopedagoga informa dels temes tractats a la COCOPE. Per un altra banda les dues mestres de PT li fan el traspàs d’informació a la psicopedagoga de la primera reunió a la que elles ja han assistit referent  al tema del Pla de transició de primària a Secundària comentant-li que en aquesta reunió  es va llegir l’ordre 46/2011 de 8 de juny de la conselleria d’educació Valenciana per la qual es regula la transició des de l’etapa d’educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria a la Comunitat Valenciana (2011/7216).Es comenta que la data  per a reunir-se en el professorat de Primària serà el 28 novembre  encara que manca determinar l’hora per tal d’ajustar els horaris de totes dues etapes.
Es parla del cas de “R” una nena amb problemes d’alimentació ,de dol familiar a petició  la demanda de la junta d’Avaluació i de la tutora .La psicopedagoga ja està en això i s’està valorant de derivar-la a salut mental.
Alumnat d’integra queixa per part de les mestres de PT de manca de recursos tant humans com materials

quins materials
S’ha portat  L’ordre 46/2011 de 8 de juny de la conselleria d’educació Valenciana.
Llibreta de notes de cada assistent
conclusió valorativa
Valoro molt el fet d’haver pogut assistir a aquesta reunió i palpar de primera mà com un equip treballa davant de les qüestions plantejades .La coordinació és vital en aquest treball i el canal comunicatiu és molt important per veure els temes des del punt de vista de cadascú. Les repercussions que crec que poden sorgir d’aquestes reunions un treball comú en el que cadascú aporta i fa el que té que fer estant informat del que ha dit l’altre.
Autoavaluació

Crec que he sabut enregistrar bé el que s’ha dit en la reunió i ser prudent i pacient fent la observació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada